דרעי ל'קול חי': בניגוד לאריק, לפיד ואריאל לא מפסיקים להציק לחרדים

דוד קורצווייל No Comments on דרעי ל'קול חי': בניגוד לאריק, לפיד ואריאל לא מפסיקים להציק לחרדים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אף פעם לא היינו יריבים, גם חברים גדולים במיוחד לא יצא לנו להיות. עבדנו יחד בתקופתי כשר הפנים והא היה שר השיכון, אז בתקופת הבניה הגדולה הקמנו את שבעת הכוכבים, העיר אלעד ועוד. היה תמיד תענוג לעבוד אתו" אומר הערב אריה דרעי לקול חי כשהוא נשאל על אריאל שרון שהלך לעולמו.

דרעי גם לא מסתיר את חסרונותיו של שרון: "הוא גם הוציא את ש"ס מהממשלה, הוא היה אבי פירוק ההתישבות, עשה כל מה שרצה בלי לטפל במפונים, בלי רגישות ובלי כלום, ושוב אני מגיע למעשה הגבורה שלו בצבא".

לדברי דרעי לשרון הייתה נקודה יהודית. "התחרט למה לא למד גמרא בילדותו, היתה לו כמיהה לרבנים ואדמו"רים, והא זה שהתפאר בזה שהקים ממשלה בלי חרדים ועם שינוי".

על אורי אריאל והשיווקים העלובים למגזר החרדי אמר דרעי כי צריך לזכור שאורי אריאל הוציא עם הקמת הממשלה את העיר ביתר ממפת אזורי עדיפות החדשה. גם עכשיו במכרזים זורקים כמה פירורים לחרדים.

״לא אשכח את הדמעות של מרן כשאורי אריאל הוציא את ביתר ממפת העדיפות הלאומית. היה איכפת לו שמקשים על הציבור במקום להקל עליו. אין על כך מחילה״.

בנושא התקפת יאיר לפיד על הרבנים הראשיים שאסרו גיוס בנות אומר דרעי כי מדובר בעזות מצח. "מי ידבר בזלזול על רבני ישראל? הוא משלם להם את הכסף? מה זה הפטרונות הזו? הרי מדובר בפסק של כל מועצות הרבנות הראשית לישראל לדורותיהם? איך הרב שי פירון חי אתו באותה מפלגה?"

 



0 תגובות